Studio A14

διατροφή

Εμφανίσεις: 2488
Εκτύπωση

apojiram;ena botana Φασκόμηλο, θυμάρι, δεντρολίβανο ή ρίγανη, δίνουν άρωμα και γεύση ακόμη κι ως αποξηραμένα ενώ μαϊντανός, κολίαντρος, βασιλικός και σχοινόπρασο είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται φρέσκα.

Διαβάστε περισσότερα: Φρέσκα ή αποξηραμένα...
 
Εμφανίσεις: 2532
Εκτύπωση

ΧορτοφαγίαΠώς τη βγάζουν οι χορτοφάγοι: Στέκια, λύσεις και προβλήματα Χορτοφαγικές συνταγές: 5 απολαυστικά πιάτα χωρίς κρέας Avocado: Μαθήματα χορτοφαγίας από ένα αθηναϊκό εστιατόριο Επιστροφή στη φύση:

15 βότανα και η ευεργετική τους δράση Μεταβολισμός: Όσα πρέπει να ξέρετε για να τον έχετε σε φόρμα Δημοσίευση | 30 Σεπτεμβρίου 2013 Γίνεται να ζήσουμε τρώγοντας μόνο «πρασινάδα»;

Φυσικά και γίνεται: Το κάνουν εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο, που ασπάστηκαν την φιλοσοφία της vegetarian διατροφής, για λόγους τους οποίους μας εξήγησαν μιλώντας στο in2life σε παλαιότερο αφιέρωμα.

Διαβάστε περισσότερα: Χορτοφαγία: Τι κερδίζουμε...
 
Εμφανίσεις: 3611
Εκτύπωση

selinio σελίνιοΣελήνιο, το Μοναδικό μεταλλικό στοιχείο που κρατά τον άνθρωπο νέο, υγιή, δυνατό. Γιατί χρειαζόμαστε Σελήνιο για να σταματήσουμε τη γήρανση και την κατάρρευση του ανοσοποιητικού συστήματος: Αν δεν παίρνουμε αρκετό Σελήνιο, τα κύτταρα μας είναι ευάλωτα στους ιούς, στον καρκίνο, στις καρδιοπάθειες και άλλα συμπτώματα επιταχυμένης γήρανσης. Για να διατηρήσουμε τη νεότητα μας πρέπει να παίρνουμε χαμηλής συγκέντρωσης συμπληρώματα Σεληνίου, όπως κάνουν πολλοί ερευνητές, γνώστες και έξυπνοι άνθρωποι, που ξέρουν να αναλαμβάνουν ΕΥΘΥΝΗ.

Διαβάστε περισσότερα: Σελήνιο τὸ μοναδικό.
 
Εμφανίσεις: 4922
Εκτύπωση

ΣιταρόχορτοΤο σιταρόχορτο είναι ο βλαστός ο οποίος προέρχεται από σπόρο σιταριού της ποικιλίας καμούτ. Ο χυμός του καθαρίζει το αίμα και ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα.

Περιέχει τεράστια ποσότητα χλωροφύλλης, βιταμίνες Α,Β,C,Ε & Κ, καθώς και πλήθος μεταλλικών στοιχείων. (ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο, φωσφόρο, ψευδάργυρο κ.α.).

Συγκρινόμενα χημικά, το μόριο της χλωροφύλλης με το μόριο της αιμοσφαιρίνης του αίματος, βρίσκονται να έχουν σχεδόν απόλυτη ομοιότητα. Μόνη διαφορά τους είναι το κεντρικό τους στοιχείο, της μεν αιμοσφαιρίνης ο σίδηρος, της δε χλωροφύλλης το μαγνήσιο.

Ο χυμός του σιταρόχορτου λαμβάνεται σε δοσολογία 2 κουτ. σούπας επί 3 φορές την ημέρα. ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Δεν το αντέχει ο οργανισμός μας. Καλύτερα να πίνεται με άδειο στομάχι.

Διαβάστε περισσότερα: ~Σιταρόχορτο, περιγραφή και...
 
Εμφανίσεις: 4181
Εκτύπωση

χυμός του ΣιταρόχορτουΤο σιταρόχορτο (χλωροφυλλη) καθαρίζει, αποτοξινώνει και οξυγονώνει το αίμα

Το σιταρόχορτο έγινε γνωστό από την Ann Wigmore περίπου 50 χρόνια πριν, στην προσπάθειά της να θεραπεύσει τον οργανισμό της από καρκίνο .Το σιταρόχορτο καθαρίζει, αποτοξινώνει και οξυγονώνει το αίμα. Περιέχει χλωροφύλλη η οποία βοηθάει στο να μεταφέρεται το οξυγόνο στον οργανισμό και να αμύνεται κατά των ασθενειών από τον καρκίνο μέχρι τη γρίπη.
Το σιταρόχορτο το κάνουμε χυμό και το πίνουμε, δεν είναι κατάλληλο να το προσθέσουμε στη σαλάτα μας. Το σιταρόχορτο είναι ο βλαστός που παράγεται από σπόρο σταριού. Εκείνοι που έχουν αλλεργία στο σιτάρι δεν επηρεάζονται από το σιταροχυμό διότι προέρχεται από χόρτο και δεν περιέχει γλουτένη που είναι το συστατικό που δημιουργεί τις αλλεργίες. Επίσης το σιταρόχορτο είναι πλήρης και εύπεπτη πρωτεΐνη όταν αναπτύσσεται σε χώμα.
Το σιτάρι το βρίσκουμε όλο το χρόνο οπότε μπορούμε όλες τις εποχές να έχουμε τον σιταροχυμό μας.

Διαβάστε περισσότερα: Ο θεϊκός χυμός του...
 
Εμφανίσεις: 2562
Εκτύπωση

Πώς πρέπει να τρώμεΜεγάλη συζήτηση αυτή! Ακόμα και αν γνωρίζουμε κάποια πράγματα μας αρέσει να τα αγνοούμε χάριν της συνήθειας. 

Η σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και κατ’ επέκταση η υγεία μας εξαρτάται από τις συνήθειές μας τελικά!
Πότέ δεν είναι αργά και ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα.

Η ανάγκη για νερόΚαταρχήν ο οργανισμός μας για να πραγματοποιήσει τη χώνεψη, έχει ανάγκη από νερό για τις διάφορες ενδοκυτταρικές του λειτουργίες. Είναι αυτό το νερό που πίνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το φαγητό και μετά έχουν βαρύ στομάχι, επί 3 ως 4 ώρες.

Διαβάστε περισσότερα: Πώς πρέπει να τρώμε
 
Εμφανίσεις: 2570
Εκτύπωση

Aμύγδαλα και σταφίδες … έτσι κυλούσε η μνήμη μου βαθειά μες στην ψυχή μου...και συνεχίζει ο μεγάλος ποιητής λίγο πάρα κάτω....

Και ήταν ως να συνέβαιναν τα πάντα πάλι τώρα
Διότι όπως κι η αίσθησις και η μνήμη είναι ποτάμι
Είναι μεγάλος ποταμός.........

Διαβάστε περισσότερα: Aμύγδαλα και σταφίδες για...
 
Εμφανίσεις: 2748
Εκτύπωση

ΑΛΚΑΛΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Διατροφή των Ηρώων!

Υπερτροφές

Το ενδιαφέρον για το άρθρο της αλκαλικής διατροφής πραγματικά ήταν μεγάλο. Το 2ο μέρος είμαι βέβαιος πως θα σας φανεί ακόμα πιο ενδιαφέρον καθώς θα ανατρέψει κι άλλα κατεστημένα σχετικά με την διατροφή, τις διάφορες τροφές

Διαβάστε περισσότερα: ΑΛΚΑΛΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕΡΟΣ 2
 
Εμφανίσεις: 2785
Εκτύπωση

Ζυμωτό σταρένιο ψωμί και παξιμάδιαΖυμωτό σταρένιο ψωμί και παξιμάδια

Υλικά:

5,5 κιλά αλεύρι σταρένιο, μισό μισό χάσικο (χωρίς πίτουρο) και μαύρο (ολικής)
2 χούφτες (περίπου 1/2 κούπα) αλάτι
ζεστό νερό όσο πάρει
Εκτέλεση:

Με το 1/4 της ποσότητας του αλευριού που θα ζυμώσουμε, αναπιάνουμε από την προηγούμενη ημέρα το προζύμι, προσθέτοντας χλιαρό νερό και αλεύρι, όσο να γίνει ένας πυκνός χυλός. Την επόμενη μέρα ο χυλός θα πρέπει να έχει γεμίσει φουσκαλίτσες, όπως στη φωτογραφία.

Διαβάστε περισσότερα: Ζυμωτό σταρένιο ψωμί και...
 
Εμφανίσεις: 2936
Εκτύπωση

 ψωμί  κρητικό ψωμί«Όλα είναι υφάδια της κοιλιάς και το ψωμί στημόνι»

 Αυτή η φράση τα λέει όλα για τη σημασία του ψωμιού στη διατροφή μας .Από κοντά έρχεται και η κρητική μαντινάδα


Άμα 'χω 'γω στο σπίτι μου

κρασί, ψωμί και λάδι

Ρήγας με τη γυναίκα μου

κοιμούμαι κάθε βράδυ


(Ελπίζω και εύχομαι να μην αναγκαστούμε να περιορίσουμε τις απαιτήσεις μας στα παραπάνω ...)

Διαβάστε περισσότερα: Το καθημερινό μας ψωμί-Το...
 
Εμφανίσεις: 2040
Εκτύπωση

Μαγειρεύοντας υγιεινά

Οι αγαπημένες μας συνταγές μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν σε έναν ισορροπημένο τρόπο μαγειρέματος και να παρέχουν μια υγιεινή εναλλακτική λύση στη διατροφή μας, καθώς ο τρόπος που μαγειρεύουμε επηρεάζει δραματικά 
τόσο το σύνολο των θερμίδων του κάθε γεύματος, όσο
και τη θρεπτική του αξία.

Διαβάστε περισσότερα: 'Τρώμε υγιεινά' δεν...